Kära tomten

Idag lovade jag mamma att lägga ut en liten önskelista. Ledsen att jag inte gjort det tidigare, men det känns som jag inte riktigt vet vad jag vill ha i år. Mera tid? Men det kan ju inte nissarna tillverka. Så jag gör ett försök med mer materiella ting:

Som du vet har jag dille på Iittalas Marimekkoskålar. Just nu står en plommonlila och en rosa högt på önskelistan. Inte i samma storlek dock. Ända tills jag började leta bilder ville jag ha en ljuslila, men plommon känns bättre. (lite större köksskåp vore också fint när du ändå är igång...)




Sen är jag sugen på ett riktigt fint överkast från Indiska. Men eftersom jag inte riktigt bestämt mig för vilket av alla fina jag vill ha så skulle ett presentkort sitta finfint.

Andra saker jag gillar - som skulle kunna hjälpa mig att fördriva mellandagarna på ett synnerligen njutbart sätt - är Wolverine-filmen. Vet att jag inte borde berätta det för dig, du är ju trots allt min pappa och du kanske fortfarande hoppas att jag ska falla för nån mer välkammad man. Men Wolverine är en av de hetaste män som någonsin satt en cigarr i sin mun. Hittade förresten ett erbjudande på CDon som innehåller alla 5 filmerna för 249 kronor. Perfekt eftersom jag bara har 1:an och 2:an sen tidigare. Dessutom hittar jag inte åt dem...



Som jag skrivit tidigare är jag också sugen på Harry Potter-filmerna. Hittade alla 7 filmerna (eller 8 beroende på hur man räknar 7:1 och 7:2) i en box för 449 kronor, även denna på CDon.


Sen, tro det eller ej, så börjar jag få brist på strumbor. Av alla de slag faktiskt. Tunna vardagliga saker. Lite tjockare som man kan knalla omkring i hemma. You know the picture. Det enda som jag egentligen har mycket av är korta sommarsockar, men det gör mig inte speciellt varm idag...

Tja, thats about it for today. Ses i december.
Over and out.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Jag ska ta ett riktit potter maraton någon helg framöver, fick sista av maken i bröllopspresent :-D

KRAM!

2011-11-21 | 10:33:20
Bloggadress: http://lurans.blogg.ses
Linda säger:

kul med önskelista... jag ska börja på min snart.

2011-11-21 | 20:04:29
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback