Jag är väldigt nöjd...

...med valet av julvärd i SVT. Jag befann mig på spårvagnen på väg ut till Skansen när presskonferensen sändes. Jag gjorde ett försök att kolla i mobilen, men det var ganska döfött. Som tur är har jag världens bästa mamma som håller mig uppdaterad.




Kalle Moraeus är ju en mysfarbror utan dess like. Dessutom har han ju varit en del av SVTs jul i många år. Ovanstående klipp kommer från när Kalle var med husbandet i Klasses Julkalender 1992. Dessutom har han ju varit med på julkonserterna med Sissel i ungefär 100 år. Känns rätt tycker jag.

För övrigt är även min pappa nöjd. Vi fick nämligen med oss en liten goodiebag från provningen idag. Han blev inte alls ledsen att höra att jag fått både en flarra julsnaps och en flarra OP.

Kommentarer
alexandras jul säger:

tack för tipset om dina recept! mycket smaskigt!



ja han verkar vara en mysig julvärd. hoppas det blir bra och att vi får lite fiolmusik hehe

2011-11-24 | 21:59:15
Bloggadress: http://alexandrasjul.blogspot.com
Emelie - Emelies Christmas säger:

Kollade på Klasses julkalender för ett tag sedan. Kul att se klippet igen :)

2011-11-24 | 23:02:22
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se/
Lina säger:

SV: Att jag är min största kritiker är jag väl medveten om, tyvärr.

Tack för dina inlägget, det är så kloka ord så att jag nästan inte kan låta bli att ta till mig!

Kram

2011-11-25 | 06:47:12
Bloggadress: http://www.sagojul.blogspot.com
Therese - Sockenvägens Söta säger:

ja jag är supernöjd med årets julvärd, tror det blir mys i rutan :-D Å klart din pappa blev glad skratt Nej, nu ska jag inte surfa julbloggar utan göra nytta... ;-P KRAM

2011-11-25 | 08:06:23
Bloggadress: http://lurans.blogg.ses
Anna säger:

Ja, jag blev också nöjd! En vän tyckte han var för tråkig, men jag sa som du - han är ju en mysfarbor och borde passa perfekt! Hon ville ha Ola Rapace... honom kan man titta på andra dagar, men att tända ljuset på julafton? Näe, kan knappast tänka mig sämre matchning faktiskt :)

2011-11-25 | 09:28:32
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback