...och nu återstår bara disken!

Men om jag känner den rätt så finns den kvar även imorgon. Det lär knappast ha varit någon Molly Weasley här inatt och viftat med trollspöt. Diskstället är i alla fall tömt, och en diskmaskin startad. Det är bara handdisken som återstår (och tyvärr består den av betydligt mer än vad som visas i bild)


Lite om paket också:

I dagens paketkalendrar fanns en flaska pepparmyntolja i familjekalendern. Tack söstra mi! I paketet från min hemliga tomte fanns det fina gröna muffinsformar i silikon. Toppenbra! Dessutom mathcar de köket (i alla fall när köket inte är i juleskrud) Tack!



Eftersom det var en födelsedagsglögg har det droppat in lite flera presenter: Underbar keramik som Eva gjort (ljuslykta, ett fat/skål och 2 pepparkakor), Leilas nya Hello Cupcake, en förpackning med 4 flaskor hot sauce, ingefärsgodisar och en rabarbermarmelad, en flarra Becherovka och en Minttu i schysst vintrig åkpåse.

Tanja har hjälpt mig att sy en julgransmatta och den är färdig och levererad nu. Den blev underbart fin och jag är så tacksam för att du ville hjälpa mig med detta!

Kollektivt tack till er alla fina!
Puss och kram

Kommentarer
Helly säger:

Ha ha, ja då hade det suttit fint med lite pappmuggar

Svar: Yepp.
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-02 | 21:08:20
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/julhoshelena

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback