5:e december och dagens paket

God morgon!
Tack för alla era hejarop! Det värmer. Mycket! Fingret mår rätt okej, men det ska bli spännande att se hur det kan hantera vardagen som administratör... Det visar sig ganska snart.




I familjekalendern idag har jag fått Sparkle Gel, som man kan dekorera kakor och cupcakes med. Spännande, kommer förmodligen att användas redan på söndagens glöggpartaj.

Från min hemliga tomte har jag fått en guldängel till julgranen, men det är ju omöjligt att fota den i granen den här tiden på dagen.

TACK!

Ha nu en bra måndag!

Kommentarer
Helena - Hellys Jul säger:

Sparkel Gel! Hade jag bara läst lite snabbt hade jag snarare trott att det vr nått för håret på 80-tals festerna.

2011-12-05 | 08:24:18
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com
Linda säger:

Vilka tuffa kakor det måste bli! :)

2011-12-05 | 08:33:10
Bloggadress: http://julhoslinda.blogg.se/
Anna säger:

Spännande gel! Hoppas få se resultatet sen :) Skönt att höra att fingret mår rätt ok, håller tummarna för att det läker snabbt. Inte rätt månad att mista högerhanden (nja, det har du ju inte riktigt gjort, men du förstår vad jag menar...)!

Ha en fin dag du med :)

2011-12-05 | 09:03:10
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/
Sofia - Hildas Hem säger:

Den där gelen verkar ju spännande. Jag hade inte gissat på att den skulle användas till kakor om jag inte hade läst ordentligt :)



Jag önskar dig en fortsatt fin måndag!

2011-12-05 | 13:45:14
Bloggadress: http://www.hildashem.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback