4:e advent och ingen Expressen?

Hej hopp!
Söndag, fjärde advent och vad jag hade förstått skulle reportaget i Expressen Söndag vara idag. Men jag fick just ett SMS ifrån min klooon om att det inte alls fanns något reportage. Så nu känner jag mig jättedum och som värsta mytomanen, men ska ändå gå ut och köpa mig en tidning...



Sen måste jag ju visa de senaste dagarnas paket... Dock har jag inte hunnit fota dagens ännu, så det återkommer jag med...



Från min hemliga tomte (som jag fortfarande inte har en susning om vem det är) fick jag polkagriskäppar i fredags och pepparkakskryddor igår. Toppen, mina pepparkakskryddor tog slut häromdagen, och polkagrisar är något som jag älskar, älskar, älskar.

I familjekalendern var det muffinsformar i fredags och en traditionsenlig lördagskexchokladfrukost igår.

Jag vann en utlottning hos Annas Jul och vinsten låg och väntade på mig på hallmattan igår när jag kom hem. Vinsten består av en kökshandduk och en julig disktrasa ifrån Spira

Sen hade BMB ett paket till mig. Blev förvånad och jätteglad. Hon lämnade vidare en pocketbok "Det stora julkalaset" och några virkade hjärtan och bollar. Nästa år blir det en liten jultall i hallen som de ska få bo i.

Tack till er allihopa!!!

Edit: Nu har jag tagit en promenad och shoppat tidning. Finns mycket riktigt inget reportage där. Inte heller i Leva&Bo som jag shoppade för säkerhets skull. Messade journalisten som blev förvånad, för hon hade sett PDF:en tidigare i veckan. Vi får helt enkelt se om det blir nåt...


Kommentarer
Helena - Hellys Jul säger:

Nä men, inget reportage!!?? Är du säker? Inte i nån bilaga?? Om så, vad dåligt av dem att inte säga till dig. Tråkigt tycker jag, hade sett fram emot det.

Nä, inga paket till mig i denna vända... Det är bara omyndiga personer som får paket nu mer. Men jag tror minsann att det kommer några klappar på lördag! Oj oj oj, höga förväntningar!

Ditt adventslandskap är vekligen som en liten dröm :)

2011-12-18 | 10:19:41
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com
Linda säger:

Näe inget reportage... jag som tänkte gå köpa tidingen för ovanlighetens skull... men du får väl hojta när det kommer då!

2011-12-18 | 10:33:25
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
anso säger:

Tack Tack Tack för det fina julkortet som "damp ner" i brevlådan lagom till helgen :-) lika roligt varje gång och såååå uppskattat!!! Mysig julblogg du har, får väl kika in här lite då o då... Hälsa till alla de dina och hoppas på en God Jul till er alla! Kram A-S

2011-12-18 | 10:34:26
Jenny säger:

Nej, vad tråkigt! Stod och kollade på bilagorna i mataffären redan igår men kom då på att det var söndagsbilagan det skulle vara. Hoppas att det kommer snart i någon annan bilaga då...Du får uppdatera så vi vet!

2011-12-18 | 11:07:57
Bloggadress: http://jennysjul.blogspot.com
Anna säger:

Nej, men vad trist! Det hade man ju velat läsa... Hoppas det kommer med någonstans innan jul iaf.



Fina paket :)

2011-12-18 | 11:12:51
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback