10:e december och en himla massa paket

Eftersom livet har kommit emellan så har jag inte hunnit uppdatera med paketen i paketkalendrarna på flera dagar, så nu kommer en sammanfattning:

I familjekalendern har jag fått följande saker:
Den 8:e fick jag en handcreme. Toppen, den ska få följa med mig till jobbet.
Den 9:e fick jag ett set med 16 minicupcakeformar i silikon och en tillhörande receptbok. Det roliga är att jag stod och höll i den på Akademibokhandeln precis innan lönen i november och konstaterade att jag inte hade råd att köpa den just då :-)
Idag fick jag en traditionsenlig kexchoklad. Den hade dock lite bråttom ner i magen, så den fastnade inte på bild.
Tack familjen!


Min hemliga tomtenissa har också donerat bra saker:
Den 8:e fick jag ett doftljus i en gullig burk.
Den 9:e fick jag två lackstänger och en sigill. Jag har länge varit nyfiken på stängerna med en veke i mitten, så det var toppen att få dessa.
Idag fick jag julklappsettiketter. Också skitbra, för det har jag nästan slut på.
Tack Nissa, vem du nu är :-)



Kommentarer
Nina säger:

Alltså, jag måste säga att jag är imponerad över kvaliteten på era kalenderpaket. Det är minsann inte bara massa krimskrams där inte. Härligt!

2011-12-11 | 00:05:54
Bloggadress: http://denvassastekniven.se
Emelie - Emelies Christmas säger:

Åhh så roligt att få se vad du har fått :D

2011-12-11 | 11:37:42
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback