Pysslade blockljus

Detta verkar vara en ny pysseltrend som jag helt har missat. But why har jag missat den? Det är ju hur fint som helst med dekorerade ljus, och man kan ju själv välja hur mycket eller lite man vill dekorera så klart.

Ingen som följt bloggen har väl missat att jag är en big fan of polkagrisar? Och snögubbar? Och snöflingor? När det gäller att komponera dessa tre komponenter har jag nog hittat det finaste:
 

Tack Rimnas Skafferi! Både för inspirationen och för att jag fick låna bilderna!

Vill du se fler dekorerade ljus så tycker jag att du ska knalla in till Petra som har bloggen Paradises Pysselvrå och titta på detta ljus. Fantastikst fint det med. Och i kommentarerna här har hon varit så vänlig att berätta hur man gör för att få dit stämpelmotivet på ljuset.

Har du dekorerat ljus? Skriv gärna en kommentar med en länk, så kan jag uppdatera inlägget vartefter.

Kommentarer
Johanna säger:

Nej jag har faktiskt också missat den trenden helt. vet inte varför, har nog trott att det är för svårt! :/

2010-12-04 | 11:42:22
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback