Idag har jag varit lite duktig

Vaknade tiiiidigt. Hungrig som fan, vilket förvånade mig.
Plockade lite i köket och diskade upp.
Åkte in till stan och shoppade julklappar åt J - äntligen klar med samtliga :-)
Hem, kolla sport (okej, det kanske inte faller in under kategorin "duktig", men det var kul) och under tiden slå in julklappar.

Därefter: En sats Rocky Road.
Därefter, part 2: En sats kola (muscavado och rom)
Därefter, part 3: En sats kola (choklad)

Tänkte hinna med en vända kola till, och kanske städa upp lite innan det är dags att sova.

Jag är nöjd.
Sådärja, nu har jag skrutit färdigt om min egen förträfflighet haha.

Kommentarer
Linda säger:

Starkt jobbat.

Här har vi julhandlat. Både mat och alkohol. Och så har jag slagit in sista klappen. Eller ok.. två kvar att slå in men dom är inte inom mina väggar ännu så...

Och så har vi ju naturligtvis lagat middag...

Duktigare än så blev det inte. Imorgon ska jag renbädda alla sängar. och tvätta

2010-12-18 | 22:19:59
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Underbara Juletid säger:

Smarrigt!

2010-12-19 | 23:17:45
Bloggadress: http://julen.gladers.net

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback