Tales Of Beatrix Potter

image51

Kommer ni ihåg? 23:e december. En mysig stund framför TV:n. Dansande grisar, kaniner, en elak räv, och min favorit: Jeremy Frog goes fishing :-) Lika mycket tradition som Kalle Anka och hans vänner firar jul. Sen, helt plötsligt en jul så fanns den inte där. Borta. Kaputt. Finns inte mer.

Jag har letat och letat. Letat ännu mer. Gett upp. Tills en gråkall dag i oktober då jag hittade en annan julgalning, nämligen Tomtenissan. Hon talade om att den släppdes på DVD den 10:e oktober. Finns att beställa på cdon.com

Idag har jag fått mitt eget exemplar som väntade på mig på hallgolvet.

*glad*

Kommentarer
tomtenissan säger:

Vad kul :) Jag fick min igår också.. ska försöka (trots att det blir svårt) att spara den till nån dag innan julafton :) Längtar efter att se den igen, den är ju så himla mysig.

2007-10-17 | 08:19:06
Bloggadress: http://tomtenissan.blogg.se
Hanneles Christmas säger:

nej, minns inte :)

2007-10-19 | 21:43:09
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/
Monel säger:

Nej va kul! Det är verkligen något jag och mina barn har saknat. Synd att de inte talade om att de skulle sluta sända den så att man kunde ha spelat in, för det var ju verkligen en tradition att sitta och titta på den filmen.

2007-10-21 | 10:00:19
Bloggadress: http://tomtemor.blogsome.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback