Kvällens kortisolnivå är inte fullt lika hög.

Ikväll är jag inte fullt lika stressad. Längre kanske jag ska säga.. Hade en liten hysterisk vända där ALLT gick emot mig. Men nu börjar det bli ordning på torpet.

Jag har skruvat ihop alla lådorna och den lilla TV-bänken. Tyvärr fanns dessa lådfronter i två olika storlekar, och jag fick visst med mig den större varianten hem- så det visar sig att jag bara kommer att ha plats med 4, max 5, av de inhandlade lådorna. Funderar på att slänga ner videon i en låda. Jag menar den används ju långt ifrån dagligen. Och då får jag plats med alla lådor + en teknikprul mindre att ha i blickfånget.

Har dessutom börjat tömma BILLY, har flyttat över lite CD-skivor. Nu måste jag skruva ihop den stora delen till tv-bänken innan jag kan flytta över resten. Men det blir morgondagens projekt.

Sov gott.

(Om någon undrar vad det är på bilden så är det kortisol, dvs stresshormoner)

Kommentarer
Hanneles jul säger:

haha, barnen höll på kämpa med sia lådor :)

2007-11-22 | 10:13:03
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/
Anna säger:

Vilken härlig sida!!! Inser du att just du verkar bli räddningen på min VÄLDIGT ostrukturerade jul?? Tack!!
/Anna

2007-11-22 | 10:24:55
Bloggadress: http://www.glimtar.blogg.se
maggie säger:

Jag brukar vstressa som mest strax för jul. Det visar sig alltid att jag glömt någonting eller inte hunnit med någonting. Så på julafton är jag helt slut... och besviken att julen är redan över ;-)

2007-11-22 | 10:25:10
Bloggadress: http://minjul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback