Se vad som pryder mitt vardagsrumsbord

image171

På mitt vardagsrumsbort står ett vitt, rektangulärt fat som jag köpte förra året på GRANIT. I botten på fatet finns en batteridriven ljusslinga som jag köpt för 19 kronor på IKEA. Därefter mossa. Fatet är dekorerat med tomtar och flugsvampar i glas som kommer från glashyttan på Skansen. Min mobilkamera klarar inte riktigt kontrasten mellan ljust och mörkt, men när slingan är tänd sprider den ett underbart ljus genom svamparna.

HÄR använde jag fatet och svamparna förra året

Kommentarer
Monica säger:

Snyggt! Även om jag personligen tycker att förra årets arrangemang var ännu snyggare, helt underbart PERFEKT!

Monica
fd Tomtemor

2007-12-15 | 17:25:10
Bloggadress: http://matprataren.blogspot.com/
Hanneles jul säger:

Härligt, funderar också på att göra ett jullandskap, fint med
slingan.

2007-12-15 | 19:38:37
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback