Musikkalendern, trettonde december LUCIA

Nån mer än jag som verkligen njuter av Luciamorgonen? För mig är det en skön stund vid TV:n, en verklig mjukstart på dagen. Något levande luciatåg lär det inte bli i år (heller) eftersom de slutat med morgontåg i personalmatsalen. Detta är numera ersatt med ett lunchtåg. Och när hela företaget ska äta lunch samtidigt, istället för utspritt mellan 1030-1300 så blir det aaaningens trångt.

Kompenserar det med Mahalia Jackson. Jag får gåshud när jag hör henne sjunga Silent Night.



Kommentarer
Junitjej säger:

Ha en trevlig Lucia!

2007-12-13 | 06:18:06
Bloggadress: http://junitjej.blogg.se
Sofie säger:

Vilken röst! Fantastiskt. *stum av beundrar*
Önskar dig en mysig Lucia.

2007-12-13 | 18:15:45
Bloggadress: http://mychristmas.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback