Adventskalender

Jag berättade i torsdags att jag fått en adventskalender av min jobbarkompis K. Jag utlovade dessutom i ett svagt ögonblick bilder på den.

Tack snälla du! Jag är bara orolig för vad som kommer att hända eftersom jag tryckte i mig de första 15 i ett svep nu :-)

image164


ANTIJULSTRESSPILLER
Undvik Julpanik
ETT PILLER OM DAGEN FÅR DIG ATT SLAPPNA AV
Glöm julklappsinköp, pepparkaksbak och glöggpartyn. Luta dig tillbaka, tag ett piller och känn lugnet.
Du, det ordnar sig!
Tomten garanterar en fridfull jul!
Varning! Mer än ett piller om dagen kan ha motsatt effekt och göra dig pysslig, städsugen och gröttokig!

Uppdatering:
Som Johanna mycket riktigt påpekade så kommer adventskalendern från Lagerhaus. Tack :-)

Kommentarer
Johanna säger:

Kanske ska nämna att tabletterna kommer från Lagerhaus, för det har jag för mig att de är. :)

2007-12-15 | 15:09:16
Bloggadress: http://www.kändisbebisar.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback