Nöjd, glad och tacksam!

På pricken tre veckor sedan Elias opererade sig. Nu är han vår vanliga pojke igen, bara med ett litet annat utseende. Men med mössa på är det ingen skillnad längre. Svullnad och blåmärken är borta!
 
Sömnen, som har strulat sen operationen, är okej nu! Eller alltså.... Den är lika dålig som innan i alla fall. Inte fullständigt värdelös längre. Nu kan han nattas och läggas i sin egen säng. Sova själv en stund, kräva kärleknärhetbröst, somna om, kräva kärleknärhetbröst, somna om, flytta över till vår säng och sova hyggligt okej tills han ska väcka upp tuppen (eller i alla fall sina trötta föräldrar) strax efter 05.00. Precis som innan alltså 😴🤣
 
 Till vänster: dagen före operationen.
Till höger: tre veckor efter operationen.
Älskade unge!
 
Idag kom räkningen för kalaset. 260 kronor ska vi betala. Då har hela familjen bott på sjukhus i fem nätter. Undersökningar. Operation. Intensivvård. Eftervård. Kontroller. Uppföljningar. Uppföljningar på telefon. Och vi ska betala 260 kronor. Inte för något av det jag nyss räknat upp. Det kostade gratis. Utan det är notan för de måltider jag och Ragge åt på sjukhuset. 8 frukostar och 2 luncher.
 
Jag är en glad och tacksam skattebetalare. Dessutom är det bra att vissa saker är gratis. Elias har varit på sånt lysande humör den senaste veckan. Skrattar och busar hela tiden!  Det smittar så klart av sig på oss också! I dessa deklarationstider måste jag säga att det är tur att man inte förmånsbeskattas för lycka, glädje och kärlek! Eller för solsken, för den delen!

Kommentarer
Therese Bjärstig säger:

Ja sådana här gånger är det roligt att betala skatt! Vi har det toppen med den vård vi har och tryggheten det ger <3 Så glad att se att allt gått så bra! KRAMAR

2018-04-18 | 15:01:48
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Therese Bjärstig säger:

Stort TACK för din kommentar om Sienna, blir ju superpepp och ska försöka boka lite fler dagar på plats nu efter att ha läst din kommentar :-D

2018-05-12 | 13:42:09
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback