Making christmas, making christmas

Hemma igen från julgransutställningen. Det fanns en hel del roliga granar där, men ni får vänta till ikväll eller imorgon på ett inlägg. Nu passar jag på att städa medan det finns dagsljus. Köksfönstren har putsats och nu ska jag dra av golven lite kvickt. Sen blir det skidskytte och gardinstrykning.
 
 
Mitt hemgjorda "Christmas Clean" funkar utmärkt. Det fick dra i 30 timmar innan jag silade av det, och det hade gärna kunnat få dra lite till. Men det doftar gott. Och med en hemmagjord etikett behöver inte flaskan skämmas över att stå framme på köksbänken heller.
 
Detta är förresten veckans theme song. Behöver du bli lite påruschad i städningen så: just push play
 
 
 

Kommentarer
Linda / CandyChristmas säger:

Härligt när det blir rent och snyggt...

Svar: Jätteskönt. Och om tre timmar kommer RUT så då blir det fint i resten av lyan också
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-29 | 09:22:50
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/candychristmas/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback