Längtar till sommaren

Från jobbet hem till mig är det 9,5 kilometer. På sommaren brukar jag promenera hem nån gång i veckan. Stockholm är en underbar stad på sommaren och förutom de första två kilometrarna och de sista 300 meterna är hela promenaden efter vattnet.

Den sista biten är rakt uppför. Med 9 kilometer i benen är det ganska jobbigt. Då är det rätt oslagbart att komma hem till en uteplats med kvällssol, tappa upp ett fotbad i Kockumsbaljan, se till att det finns vatten, the, ett glas rosé och en bra bok inom räckhåll och sedan njuta.

Det är inte långt kvar nu!


Sandalbränna från förra sommaren

Kommentarer
Linda säger:

ja det är en bra prommis - och skön. jag gillar att promenera. och att jogga.



2012-03-21 | 16:49:16
Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback