Kom igen nu, grabbar!

Inte sedan säsongen 76/77 har Brynäs slagit ut oss ur slutspelet. De slog oss i finalen då, precis som året innan. Visst, de har vunnit enskilda matcher efter det. Men inte slagit ut oss. Det ska fan inte ske idag heller.



Great moments are born from great opportunities...and that's what you have here tonight boys...that's what you've earned here tonight. One game...If we played 'em ten times, they might win nine. But not this game. Not tonight. Tonight we skate with 'em. Tonight we stay with 'em and we shut them down...because we can! Tonight WE are the greatest hockey team in the world. You were born to be hockey players...everyone one of you. You were meant to be here tonight. This is your time. Their time is done. It's over.

Heja Färjestad!
Heja Färjestad!
Heja Färjestad!
Heja Färjestad!
Heja Färjestad!
Heja Färjestad!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback