La Case de cousin Paul

För några dagar sedan delade Axelina med sig av en parisisk trend som jag genast föll för: Ljusslingor med underbara bollar där man själv väljer vilka färger bollarna ska ha, samt hur lång slingan ska vara.

Jag blev förälskad. Sen kom jag på att jag fyller år snart, och att mamma och pappa alltid brukar ha problem med vad de ska köpa till mig. Tänk vad bra att de har en dotter som kommer med klockrena tips. Och tänk vad bra det blir när dotterns mamma säger "men du, om du beställer en sån så får du det i födelsedagspresent av oss"

TACK :-)
Beställt och klart!

Kit MazatlanKit Uyuni
Bilder från La Case de cousin Paul.

Bollarna finns i regnbågens alla färger och fler därtill. 47 färger närmare bestämt. Eftersom man själv väljer färgerna kan slingan bli naturigt neutral, galet kitschig eller någonting mitt emellan.

Man kan välja om man vill ha en slinga med 20, 35 eller 50 bollar.

Jag valde att satsa på en o-julig slinga i alla fall. Det hörn som behöver lysas upp bebos nämligen av en julgran i december, så behovet av ljus är inte lika stort då.

Återkommer så klart med bilder :-)

Kommentarer
Helena - Hellys Jul säger:

Såg också den där länken för ett tag sen, vet dock inte från vilken blogg men blev helt kär. Lite bollar i ens hem är ju ett måste.

Grattis i förskott då! :)

2011-10-19 | 17:37:06
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback