Länkkärlek

Jag har lagt till en ny kategori här på bloggen: Länkkärlek.
Eftersom bloggen främst är mitt eget juliga arkiv så är det här jag sparar smarta saker som jag springer på. Men ni vet själva hur det är? När man väl ska leta rätt på det där smarta/fiffiga/snygga/goda som man hittat så kommer man aldrig ihåg vart tusan det var man sprang på det...

Därav denna nya kategori. Nu har jag en möjlighet att hitta tillbaka till alla (hmm... några i alla fall) smarta saker ni skriver om. Bra va?


Kommentarer
Anna säger:

Å vad smart! Jag brukar själv sitta och vimsa runt på nätet efter recept och annat som jag sett någon dag någonstans... Skulle helt klart behöva finputsa det systemet lite ;)

2011-11-16 | 20:48:56
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/
Julstugan säger:

Vilken bra idé brukar lägga länkarna som favoriter men det blir så väldigt många.



Tack för att jag fick vara med.

2011-11-17 | 05:03:54
Bloggadress: http://julstugan.blogspot.com/
Emelie - Jul i Tomteverkstan säger:

Åh tack så jättemycket för den länken! :) Efter jobbet ska jag hem och laga den där goda polkagrisglassen, mmm.... ;)

2011-11-17 | 09:14:58
Bloggadress: http://julitomteverkstan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback