Kära tomten

Hej pappa
Tänk att det skart är jul igen. Gissar att ni har fullt upp på Nordpolen nu, med allt som ska förberedas inför julen. Gissar att nissarna jobbar dubbla skift nu?

Tänkte passa på att lämna en liten önskelista.
Jag vet att jag sedan många år är vuxen, men... Eftersom december innehåller både jul och födelsedag blir det ju lite lättare om du får lite guidning på vägen.

Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk är en ny bok av Mia Öhrn som jag tycker verkar toppen. Förresten: Man kan provläsa boken på Bokus och den verkar alldeles... Alldeles underbar. (Mia släpper dessutom en julbok i år. Men den vill jag inte vänta med till december, så den kommer jag att köpa själv. Boken heter Julens Godsaker och släpps 2011.09.01 om man ska tro Bokus, men om man ska tro på Bokia får man vänta till 2011.09.12)

Sen är jag ju en riktig Harry Potter-dåre. Och eftersom alla filmerna är släppta nu räknar jag iskallt med att det släpps en DVD-box med alla åtta filmer innan julhandeln drar igång på riktigt. Det vore toppen.




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback