Och på tal om nånting helt annat....

image152 Om inte Anja Pärson vinner bragdguldet i år ska jag köpa en SvD enbart för att bränna upp blaskan!

Hon kunde inte ha haft en sämre uppladdning inför VM. Ingenting fungerade. Hon kunde inte ha haft mer press på sig än vad man har i ett VM på hemmaplan. Och hon fixar det. Inte en gång. Inte två gånger. Utan tre gånger kliver hon högst upp på pallen. Att hon dessutom fick ytterligare två medaljer är helt sanslöst bra.

Funderar... Men om Patrik Järbyn får medaljen blir jag oxå glad. Men han är ju inte ens kandidat så det kommer han inte att få. Men ändå. Man får ju filosofera.


Kommentarer
Julhuset säger:

Håller med dig,har aldrig köpt en SvD, men kanske på tiden för en liten julbrasa.

2007-12-04 | 09:32:19
Bloggadress: http://julhuset.blogspot.com/
Helén säger:

Nu slipper du ju köpa SvD!! ;)

2007-12-04 | 15:07:02
Bloggadress: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Johanna säger:

Det var ju bra att hon fick bragdguldet då :)

2007-12-04 | 18:37:08
Bloggadress: http://www.kändisbebisar.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback