Snälla ta mig tusen dagar härifrån....

Dåligt bloggat under veckan. Det finns tusen skäl till det. Som att jag just nu vill tusen dagar härifrån. Som att jag jobbat tusen timmar övertid. Lätt överdrift, men ändå... Som att jag skulle behöva tusen dagars ledighet.


Perssons Pack och Jacob Hellman - 1000 dagar härifrån

Den här veckan har jag jobbat enligt följande:
Måndag: 07:30 - 20:05
Tisdag: 07:45 - 20:50
Onsdag: 08:15 - 19:30
Torsdag: 07:45 - 20:30....

Lägg sedan till att jag har 50 minuter till jobbet dörr till dörr. Skönt att det bara är en arbetsdag kvar på veckan. Och skönt att jag börjar se en ljusning. Snart blir det bättre. Och det är ju tur att jag faktiskt tycker om mitt jobb. Det blir bara lite för mycket av det goda emellanåt.

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Linda

OJ det var långa arbetsdagar. Hoppas du får lite mer ledigt framöver. För sådär kan man ju inte hålla på.. då kommer du ju bli utbränd

2008-01-12 @ 16:26:01
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0