Den überkitchiga burken kan bli DIN!

Det verkar som om årets trend bland julbloggarna är att lotta ut saker, och jag tänker inte vara sämre. Dock tänkte jag inte lotta ut något donaterat godis, utan istället lottar jag ut den där überkitchiga burken:



För att tävla med 1 lott:
Skriv en kommentar (kom ihåg e-mail) i detta inlägg.

För att tävla med 2 lotter:
Utöver att lämna en kommentar så: Skriv ett inlägg med hänvisningen till tävlingen, använd ovanstående bild.
Lämna en länk till ditt inlägg i din kommentar.

För att tävla med 3 lotter:
Utöver kommentaren och inlägget på din blogg: Jag skulle uppskatta lite inspiration på temat glöggfest. Så för att öka dina chanser att vinna ber jag dig tipsa om något smarrigt som lämpar sig på en glöggkväll. Sött som salt.

Skriv i kommentaren hur många lotter du vill ha.
Tävlingen pågår till och med söndag 2011-11-13. Ska vi säga klockan 18? Så drar jag en vinnare sen.

Lycka till :-)


Kommentarer
Amandas jul säger:

Jag nöjer mig med en lott :)

2011-11-08 | 07:45:27
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se/
Jessica säger:

Whatá girl to do? I need that burk!!!



3 lotter ta mig tusan.

[email protected]



Tips:

* Fruktspett. Kan göras på halva grillpinnen eller hela. Brukar uppskattas mellan/efter massa sötsaker.

* Färsk ananas som doppas halvt i smält choklad - har aldrig gått fel hos mig!

* I "matig väg" slår jag ett slag för det vegetariska och en couscoussallad med coktailtomater, paprika, soltorkade tomater, rödlök, ruccola, stekt halloumi och en saffrans- eller apelsinvinegrett

2011-11-09 | 07:11:34
Bloggadress: http://julilaloland.blogspot.com
Victorias Jul säger:

Jag vill vara med och tar en lott!

2011-11-09 | 21:07:10
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se/
Anna säger:

Jag vill också vara med, en lott till mig tack!

2011-11-11 | 12:04:08
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/
Anna säger:

Glömde ju mailen... men som sagt, en lott till mig tack :)

2011-11-11 | 12:05:20
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback