Mina adventsljusstakar är borta!

Och det stör mig som fan. Jag älskar dem och dessutom har jag fått dem i födelsedagspresent från min numera avlidna mormor.

Jag har hygglig koll på vad som finns i lägenheten. I alla fall i de skåp som är så pass höga att de har en rimlig chans att få plats stående.

Då återstår förrådet. Men det röjde jag för två veckor sedan och där såg jag dem inte. Det enda jag såg var en av ljusmanchetterna som låg ensam och övergiven på golvet. Kan det vara så att nån har "fiskat upp" dem genom en glipa på ca 2 dm som är mellan vägg och tak? Men vem fan snor adventsljusstakar egentligen?

Jag väljer att behålla min tro på mänskligheten ett tag till. Förhoppningsvis dyker de upp när jag flyttar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback