Oh deer, I'm here!

Tiden går fort när man har roligt! Vi är långt inne i november. Och här ligger jag med en sovande bäbis på magen ❤
 
 För er som hänger med på Instagram är 
gossebarnet inte direkt någon nyhet. 
 
Japp. Så är det. Det var en av anledningarna att det inte blev någon bloggsäsong förra året. Nygravid, trött så inåt hel***e. Och inte fick jag dricka nån glögg heller haha.
 
Nu har Elias hunnit bli fyra månader. En stor kille som vänt upp och ner på vår värld på ett helt underbart sätt, även om jag så klart längtar efter en hel natts sömn och en tom tvättkorg. Hashtag livet, liksom. 
 
Nu står vi inför hans första jul. Längtar så mycket efter att ge honom lika fina jular som jag har fått. Det ska nog gå bra! ❤
 
VI hörs 😘
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback