Adventskalender för fullvuxna

God morgon! Planen idag var att besöka julmarknaden i Gamla Stan, men regnet piskar mot fönstren så det känns inte så lockande. Inte alls, min ssssöta! 

1:a december. Paketkalender. Magi. I alla fall när man var barn. Som vuxen får man sällan paketkalendrar  (även om jag faktiskt fått det två gånger i vuxen ålder, som födelsedagspresent). 


I år aspirerar jag på titeln "Girlfriend of the year". Så R kommer att få en paketkalender i år. Som rubriken antyder är paketets innehåll vuxet. Och formen på paketen kan säkert ge en antydan om vad kalendern innehåller.

Men det är en rätt bra grej tycker jag. En öl/cider kostar inte många spänn, och det är inte en massa "krafs" som blir liggande till ingen nytta. Jag vet att min mottagare kommer att uppskatta detta i alla fall.

Ha en fin dag! 

Kommentarer
Nilli säger:

Jag har aldrig haft en paketkalender i hela mitt liv... Men CJ fick en förra året, och så även i år. Men han jobbar på systembolaget och köper massa nördig öl själv mest hela tiden, så det känns inte så himla spännande med en ölkalender. Han får Santa's workshop i LEGO istället! ;)

Svar: jag gillade din idé från förra året när du delade upp ett spel ☺
Erica AKA Tomtens Dotter

2015-11-28 | 15:03:22
Bloggadress: http://ximasbynilli.blogspot.se/
Lillgarden säger:

Vad smart! Ska jag nog satsa på nästa år!
Finns ju massa goda drycker i små flaskor! :)
Och priset för bästa flickvän är ju lätt ditt!

2015-12-01 | 12:04:38
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Linda / CandyGirl säger:

Den var bra! :-)

2015-12-01 | 22:07:45
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback