Julens tågbiljetter: Check!

Igår läste jag ett jättebra tips hos XiMAS by Nilli som jag måste passa vidare till er. SJ har just nu erbjudande på tågbiljetter för perioden 2014-12-14 till 2015-01-15. Jag passade genast på att boka mina tågbiljetter upp till familjen och Norrland över jul. Tur/retur till ett vrakpris. 390 riksdaler totalt. Som hittat.
 
 
För att få rabatten måste bokningen göras IDAG! (kampanjen gäller igår och idag)
Bokningen måste göras via www.sj.se eller via deras app.
Du måste ange kampanjkoden JUL för att få kampanjpriset.
 
Så ska du ut och åka är det dags att boka resan. Pronto. 
 
Ha en fin dag :-)

Kommentarer
Susanna Maria J säger:

Men vad kul! Kanske man borde passa på ;)

Svar: Det tycker jag. Skynda, skynda :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-09-10 | 10:54:53
Bloggadress: http://oslofru.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback