Du har varit 92% stygg!

Hej pappa! Så var det dags igen. Det är ju den tiden på året... Önskelistetid. Å andra sidan vet jag inte om jag kommer att få några julklappar i år. Jag gjorde nämligen ditt "Stygg eller snäll"-test igår kväll och det här blev resultatet...
 
 
Hmm. Fattar inte. Jag gjorde nämligen samma test i måndags och då hade jag varit 80% snäll. Något har tydligen hänt de senaste dagarna. Så jag håller tummarna för att jag snart hamnar på snäll-listan igen. I sånt fall skulle jag vilja ha
  • En filékniv 
  • Prenumeration på tidningen Skriva
  • Presentkort på IKEA
  • X-men Cerebro Collection (kan köpas HÄR)
Mer än så kommer jag inte på just nu. Är det ett tecken på att jag har blivit gammal? Eller bara på att jag har för mycket saker...? 
 
Vill du också veta hur du ligger till i farsans stora bok? Klicka HÄR för att komma till testet. Berätta gärna hur snäll/stygg du blev :-)

Kommentarer
Jessica säger:

Hoppas du får SKRIVA - den är superbra!!!... men det är klart, med bara 8% snällhet lutar det åt kolbit i strumpan ;)

Svar: Visst är den. Brukar köpa varje nummer, och då är det ju lika bra att fråga pappa :-) Och jag jobbar på det där med snällheten...
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 09:27:03
Bloggadress: http://julilaloland.blogspot.se/
Charlie CS - Julig kulturtant som cramas säger:

61 procent naughty tydligen!

Svar: Aj då. Även du har förbättringspotential
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 11:59:05
Bloggadress: http://julkulturcramar.wordpress.com
Lillie säger:

Jag fick 18% naughty. Kanske kan förvänta mig några paket ändå :D

Svar: Absolut. Det känns som en bra siffra :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 19:43:38
Bloggadress: http://merjul.blogg.se
Linda / CandyGirl säger:

Oj sextio procent stygg... inte bra, inte bra alls...

Svar: Du får också jobba lite på snällheten märker jag. Jag har avancerat till 58% sen senast. Det tar sig...
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 20:25:34
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Lillgarden säger:

Tur det är en bra bit kvar till julafton så du har fortfarande chans att ändra det ;)

Svar: Ja visst är det? Jag jobbar hårt på att förbättra mig ska du veta :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 20:37:50
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Ulla säger:

76% snäll. Så det så!

Svar: Good girl ;-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-16 | 22:34:47
Bloggadress: http://jouluni.blogspot.fi
Bea säger:

78% nice B-)
Oooooh, vikke blogg... en massa jul och jul och lite smått och gott - och JUL! *ögonen går i kors* Tittar snart in igen :)

Svar: Du kommer att få FINA julklappar i år. Själv har jag avancerat på listan och är bara 63% stygg idag.
Välkommen till mitt hörn av wida webben. Tack för dina fina ord :-) Välkommen tillbaka precis när du vill!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2014-10-22 | 19:49:23

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback