Pimp my skänk

Ni minns skänken va? Och att även den roligaste biten återstod? Att fylla skänken med innehåll och att pimpa den lite? Jag börjar komma en bit på vägen, bland annat släpade jag hem ett citrusträd häromdagen. Det vägde BLY! Nu ska jag bara hitta en passande kruka - och det kan bli lite klurigt i den storleken.
 
 
Jag behöver er hjälp nu: Att något behövs på väggen är uppenbart. Frågan är bara vad. För några månader sedan köpte jag en klocka som jag föll pladask för. Den står fortfarande i sin förpackning i väntan på att hitta rätt vägg. Frågan är om väggen ovanför skänken är rätt?
 
 
Vad säger ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Anna säger:

Hiss! Tycker den gjorde sig hur bra som helst där. Tillförde liv och färg, jättefin klocka och jättesnygg matchning. Topp!

Svar: Tack Anna! Känns alltid lite bättre med smakråd :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-10 | 10:00:23
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.se
Henrietta säger:

Hiss-a upp den där! Kommer att bli ur-läckert! :)

Svar: haha tack Henrietta :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-10 | 15:52:20
Therese Bjärstig säger:

HISS!!!! Superläcker, och passar bra ihop med ditt citrusträd.

Och TACK, har just hällt i mig en mugg med hett vatten och svartvinbärspulver, det tillsammans med en kortisonspry för bihålorna verkar göra susen,
känns som det vänt å är på väg åt rätt håll!

Tack än en gång gulliga du! Och inte minst för recensionen av julsnapsen, giller eg ej snaps men denna blir jag sugen att beställa...

Nepp, nu ska jag micra lite matlådor till mig och ungarna (tack och lov för rester då man är sjuk!)

KRAM KRAM

Svar: Vad bra! Hoppas att du piggar på dig så att du inte missar ännu mer av jakten... Och tack för smakrådet :-)
Kram
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-10 | 16:33:23
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Linda Candygirl säger:

japp.. upp med den.

Svar: Härligt Linda! Tack :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-10 | 20:40:52
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Sara på Vardag.nu säger:

Hiss! Fint med lite färg!

Svar: Tack Sara :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-10 | 20:59:39
Bloggadress: http://www.vardag.nu
Liie säger:

Åh ett citrusträd, vad mysigt! Klockan ser ut att passa bra in, testa och sätt upp den, hellre det än att den ska ligga i sin förpackning bara :)

Svar: Mmm tyvärr satt det en fet lapp på trädet "not for consumtion". Måste googla och ser om det stämmer.
Tack för smakrådet. Vill ju inte borra i betongen i onödan. Men jo. Den åker nog upp :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-11 | 00:13:17
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/
Karin säger:

Den verkar passa perfekt där ovanför skänken!
Så Hiss.

Svar: Tack Karin :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-11 | 07:53:26
Bloggadress: http://pyssel.kratos.se
Lillgarden säger:

Vilken fräck klocka!
Helt klart hiss! Bara testa att sätt upp den och se hur det ser ut!

Citronträdet var ju urläckert! Bra att du släpa hem det trots det tunga...
Har tittat på jättefina ljusstakar i en affär här i närheten men aldrig köpt för att dom skulle vara så tunga att ensam bära till bilen, haha,,,

Svar: Klockan åker upp i helgen! :-)
Men du... Är det inte därför man har vänner eller äkta och oäkta män? För om det är enda anledningen att du inte köper dem så verkar det ju dumt :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-11 | 08:44:32
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Liie säger:

Vad trist om frukterna inte går att äta.. Men dom är ju fina i alla fall :) Ahaa är det betong, då förstår jag att du tvekar!

Svar: Mmm men den kommer att hamna där. Nu har jag gått och tittat på den i en vecka och det känns toppen. Den känns glad liksom :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-12 | 16:10:26
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/
Lillgarden säger:

Sv: tänkte jag kunde ta med mig barnen och VAGNEN en dag ;)
Dom är as-tunga men så läckra!! :)

Svar: Ja men du låter väl som en lysande plan :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-13 | 10:11:50
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback