Fredag :-)

God morgon! Jag fick mig en liten dagtidsfylla igår. Det var inte riktigt meningen, men så blir det ibland... Kanske inte borde vara förvånad. Det blev trots allt två snapsar och två glögg på minglet, och sedan en till glögg när jag kom hem. (tur att den slog till först på hemmaplan) Sen sov jag gott i soffan... Hade tänkt en tupplur på en halvtimme, men jag vaknade tre timmar senare...
 
 Helena och jag, foto från Helenas kamera
 
Träffade som sagt Helena igår på glöggminglet. Klicka er in till henne och kolla på hennes inlägg från dagen. Jag måste ha varit väldigt darrig i armarna, för varenda bild från minglet blev mörka och skakiga. Hos Helena får ni fina bilder :-)
 
Det var även provning av Årets Julsnaps. Ska skriva ihop ett inlägg om den under helgen. Den var riktigt god även denna, och alltid lika trevligt att höra kryddmästaren Jonas Odland berätta om snapsen. Men ni får ge er till tåls en liten stund.
 
Ha en fin helg!

Kommentarer
Amandas jul säger:

Fina ni är!

Svar: Tack Amanda :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-06 | 16:21:35
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
Sandra säger:

Hahaha tycker en dagtidsfylla efter glögg och snaps-provning lät superhärligt å tre timmars sömn på soffan skulle inte jag tack nej till;-)Hoppas dock du slapp dagtidsbakfylla :-p

Svar: Jodå, slapp bli Bakis. Den där tuppluren gjorde nog sitt till där :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-06 | 21:21:51
Bloggadress: http://sandransjul.blogg.se
Leo säger:

På bilden ser du nykter ut, och lite allvarlig. :)

Svar: Jo... Jag ser nog oftast allvarlig ut faktiskt. Även om jag inte är det...
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-09-08 | 16:59:28
Bloggadress: http://leoscookie.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback