Volontärer ska rädda bocken!

Foto från dagens Metro.

Kommentarer
Ellinors julblogg säger:

Bra initiativ, tycker jag. Det är så trist att den aldrig får stå kvar.

Svar: Jag tycker att den ska brinna. Men gärna i mellandagarna först...
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-09 | 22:40:47
Bloggadress: http://ellinorsjulblogg.blogg.se
Julbordscatering.se säger:

Helt otroligt, jag hittade till din julblogg via fira jul hemsidan. Så himla kul att det inte bara är vi som bedriver catering och julbord stockholm som pratar om julen redan nu i oktober. Det är med spänning som jag vänatr och ser vad som kommer komma i uppdateringar. Gärna någonting med julmat och recept så kan vi utbytta tankar.
Allt gott, Anders!

Svar: Julmat kommer det att komma massvis av - men det får vänta till lite närmare jul :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-10 | 03:48:37
Bloggadress: http://Www.julbordscatering.se
Åsa säger:

Eftersom jag kommer från Gävle gillar jag bocken, det är lite hemmanostalgi. Som bokmal sen unga år har jag suttit åtskilliga timmar på biblioteket (som ligger på andra sidan gatan där bocken står), läst böcker och sneglat på bocken. Däremot så har jag den, något kontroversiella, åsikten att bocken SKA brinna. Jag tycker att en riktig folkfest med planerad bockbränning på trettondagen, eller annan lämplig dag, vore fantastiskt!

Svar: Burn baby, burn!!!
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-10 | 10:55:47
Stina säger:

Är det inte meningen att den ska brinna? ;)

Svar: Håller med. Så ska vi ta en sväng till Gävle i december? :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-10-10 | 23:14:10
Bloggadress: http://hundarochhardrock.bloggplatsen.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback