Idag gästbloggar jag på vardag.nu

För första gången bloggar jag någon annanstans. Idag skriver jag nämligen ett gästblogginlägg hos Sara som har den fina matbloggen vardag.nu. Vardagsmat är något jag är dålig på och jag behöver all inspiration jag kan få. Hos Sara hittar jag massvis med inspiration :-)
 
Eftersom detta är ett tidsinställt inlägg så vet jag inte om mitt inlägg har publicerats på Saras blogg ännu, men så fort det är gjort så uppdaterar jag detta inlägg med en länk. Och om mitt inlägg inte har kommit upp ännu så finns det en himla massa andra godsaker att spana runt på så det går ingen nöd på er! Missa inte detta recept på en fantastisk brysselkålsallad med fetaost. Bara för att nämna ett...
 
Edit: Nu är inlägget publicerat sedan mååååånga timmar tillbaka och HÄR är en direktlänk till inlägget.
 
Detta är vad jag bjuder på idag. Men ni får klicka er vidare för receptet.
 
Sara kommer att gästblogga här också. Men ni får hålla er till tåls till i december. Den som väntar på nåt gott och hela den där biten. Men vi vet ju alla hur det är att vänta på december, eller hur? :-)
 

Kommentarer
Sara på Vardag.nu säger:

Nu ligger ditt inlägg uppe på http://vardag.nu/gastbloggare-tomtens-dotter/.

... Brysselkålssalladen är en höjdare för övrigt! Kul att du gillar den :)

Ha en skön kväll!

Svar: Har dregglat över den många gånger - och till veckan blir det nog av!
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-14 | 16:09:40
Bloggadress: http://vardag.nu
Nilli säger:

Det där låter som en blogg helt i min smak!

Svar: Den är bra :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-15 | 18:44:48
Bloggadress: http://ximasbynilli.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback