Designade julgranar

I förra veckan damp det ner en härligt guldig inbjudan till ett event på Hotel Birger Jarl. Varje år bjuder Hotel Birger Jarl in 10 designers som får styla var sin julgran och har en utställning från sen november och under hela december. Jag var där förra året på förra årets granvernissage och nu har alltså en inbjudan till årets vernissage kommit. I slutet av november är det dags igen.
 
 
Förra året var både ris och ros. Det var ett väldigt trevligt event, jag hade turen att springa på Helena (grattis till sonen!!!) och Sanna. Frukosten var jättegod (och med fri tillgång till glögg - bara en sån sak) och granarna var... annorlunda. Men en gran föll jag för och den kan ni se HÄR.
 
Vi var en hel drös med julbloggare som var inbjudna förra året. Men tyvärr väldigt få som kunde komma. Därför undrar jag om det är nån annan som ska gå i år? Det vore så himla kul att träffas :-) Och för er som inte kommer att vara där: I will be your eyes and ears!

Kommentarer
Amandas jul säger:

Men vilken fin inbjudan! Tyvärr så är det väl så att de flesta julbloggare inte bor i Stockholm, vilket är lite tråkigt :( Någon gång hoppas jag på att kunna gå på ett event...

Svar: Nej jag vet. Och även om man bara bor 10 mil bort, typ Nyköping eller Uppsala, så är det nästan för långt ändå. Och om man, som du, har än längre så ska det ju antingen vara ngt stoooort eller att det sammanfaller med redan bokad resa
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-07 | 09:31:06
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
Emelie O säger:

Hmm... stämmer länken som ska visa granen du föll för? Jag skickas vidare till ett inlägg där du pratar om inbjudan och bilderna är på en söt ljusstake.

Svar: Ooops. Fellänkat. Tack för att di uppmärksammade. Sla uppdatera inlägget sen. Här är den rätta http://tomtensdotter.se/2012/november/julgranar-a-la-designers.html
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-07 | 10:37:54
Jessica säger:

Hade jag bott nära så - känns så trist att få inbjudan men att inte gå =(
Bra att du finns då och kan spana =)

Svar: Jo jag förstår dig! Jag hade heller inte åkt så långt för den biten. Jag menar... För mig ligger det på vägen till jobbet, jag tar ett par timmars komp och sen är det bra. Men nej. Ta ledigt en hel dag, betala biljetter osv. Så tråkigt, men såååå försåeligt
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-07 | 12:44:54
Bloggadress: http://julilaloland.blogspot.se/
Sannas Christmas säger:

Jag skulle jättegärna åka ner men precis som du själv skriver, även från Uppsala känns det som en bit! Jag får helt enkelt suga lite på den karamellen och bestämma mig närmare osa-datumet! Men du har helt rätt, det skulle vara riktigt roligt att ses igen :)

Svar: Håller tummarna för att vi ses i år :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-08 | 08:29:49
Bloggadress: http://sannaschristmas.se
Nilli säger:

Åh, jag hade jättegärna velat gå på det, om det inte varit så långt bort! Jag gillar knäppa granar! ;)

Svar: Ja knäppa grannar är kul. Sen är det ju skillnad på vad man vill titta på och vag man vill ha hemma hos sig själv. Ser dock fram emot att se sin gran. Jag har en känsla av att den kommer att vara knäpp på helt rätt sätt
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-11-09 | 13:25:29
Bloggadress: http://ximasbynilli.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback