Söndag i tvättstugan

Fy fan vad jag är nöjd med mig själv nu! Jag hade verkligen en effektiv dag igår och den fortsätter. Ska strax ner till tvättstugan och se till att maskin nr 5 och 6 blir torra. Sen är all tvätt tvättad... Då är bara ångestmomentet kvar: att få in tvätten i garderoberna...
 
 
Bilden har ingenting med inlägget att göra. Jag tycker bara att chili och vitlök gör sig betydligt bättre på bild än vad tvättmaskiner gör....
 
Sen är det faktiskt helt okej här hemma igen. Fy sjuttom vad skönt. Fy sjutton vad BRA jag är.
 
Over and out!

Kommentarer
Katarina säger:

Härlig känsla :) Kram

Svar: Som bara den! Och välkommen till Europa!!Kram
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-03-10 | 11:08:12
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com
Lillgarden säger:

Skönt att tvätta undan lite!

Svar: Oh yes! Jag är så himla dålig på att komma till skott bara....
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-03-10 | 20:47:19
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Anonym säger:

JA viss känner man sig BRA?! Här är det den tredje maskinen som just hängts och en till som tvättas, å så har jag hunnit baka, städa, packa och ringtränat, så nu dör jag i soffan med gott samvete ;-D KRAM

Svar: Gud vad härligt! Fy sjutton vad bra vi är Therese :-)
KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-03-10 | 21:10:50
Bloggadress: http://lurans.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback