Fyndat på second hand :-)

Oj vilket skönt slut på veckan det har varit! I torsdags var jag SÅÅÅ trött när jag kom hem från jobbet så jag däckade i soffan runt halv åtta. Vaknade strax innan nio och stapplade i säng. Sen vaknade jag av mig själv, pigg och utvilad, klockan 04:45 på morgonen(!!!) Ingen idé att somna om, det var bättre att kliva upp och starta arbetsdagen lite mycket tidigare.
 
En sån start på dagen innebar tid. Tid att ta en långlunch och hälsa på bästaste Kloooon och bäbis. Sedan - trots långlunch - kunde jag gå hem redan kl 16.
 
 
Hann med en timme i kvällssolen på uteplatsen med favoritboken och en kopp jägerthe! Hade verkligen sånt flyt häromdagen. Var in på en second handbutik och där stod den. Min favoritbok som lånades ut för måååånga år sedan och inte har hittat hem sedan dess. 20 kronor fattigare, men mycket lyckligare.
 
 
Dessutom hittade jag ovanstående fat. Även detta för vrakpriset 20 spänn. Är det inte fint så säg? Häng med imorgon, då får ni se det in action :-)
 
Till dess: ha en bra dag!

Kommentarer
Linda/Candygirl säger:

Åh.. ett äggfat va? Perfekt inför påsken ju.

2013-03-17 | 20:51:52
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Paperback Lover säger:

Vad var det för BOK?

Svar: Haha sorry Maria :-)Nu är datorn igång igen, så även om svaret kommer nästan tre veckor senare, boken är slut sedan länge, och du inte ens minns att du varit nyfiken längre så: Fader Okänd av John F Case. Läs den om du inte redan gjort det :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2013-03-18 | 07:38:13
Bloggadress: http://paperbacklover.blogspot.se
Lillgarden säger:

Snyggt!

2013-03-18 | 20:53:27
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback