Lite shopping!

Eftersom Skogsröjet ligger i Rejmyre så var det ju lägligt att göra ett besök på Rejmyre glasbruk. När vi ändå var i krokarna, liksom. De andra i bilen höll kanske inte riktigt med, men eftersom det var jag som körde så stannade bilen där jag ville :-)
 
 
Lite shopping blev det så klart. De har en outletbutik i anslutning till glasblåseriet, och där hittade jag denna härliga ljuslykta.

 
Turkos så klart. Min turkosa period verkar vara här permanent, för den har hållit i sig i över två år nu. Ångrar dock att jag inte köpte flera ljuslyktor. 110 kr... Varför är man så dum ibland? Nåväl. Sånt som händer. Nu återstår bara det angenäma problemet att klura ut vart den ska stå :-)
 
Ha en riktigt skön dag!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback