Vilket skämt??

Nån mer än jag som hatar väckarklockor efter en lång ledighet? När väckarklockan ringde nyss så trodde jag att det var ett skämt. Jag HATAR mornar.
 
Det hjälps liksom inte att jag verkligen gillar mitt jobb. Det gör inte den här detaljen med mornar roligare. Vill inte ens tänka på hur drygt det skulle vara om jag INTE gillade jobbet....
 
Det är tur att jag jobbar i en grupp med fantastiska människor. Som jag ser fram emot att träffa efter ledigheten. Annars hade jag nog dragit täcket över huvudet och somnat om.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Alexandra - Pysselmaniker säger:

Ja, goa arbetskamrater lyfter verkligen humöret! Kände mig lite lagom hängig på jobbet (det är inget vidare roligt just nu) men så tittade en kollega in och hon är en sååå stor energigivare så det är inte klokt! Så nu är jag lite gladare ;)

Angående Googles "Verktyg för webbansvariga" så tar det någon dag innan den hämtat in data. Med andra ord inte alls så lång tid som Google analytics ;) Tycker som sagt den ger ett trevligt komplement, bland annat får du veta vilka plats sökträffar på din blogg hamnar :)

2013-01-07 | 09:09:44
Bloggadress: http://pysselmani.se
Linda säger:

ja exakt.. tänkt vad hemskt att dessutom inte trivas på jobbet - förutom att måsta gå upp på morgonen... huuu...

2013-01-07 | 18:03:00
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Lillgarden säger:

Jag var nog så nervös första jobb dagen att jag inte kunde sova! Så behövde inte höra klockan för var redan halvvaken...

2013-01-07 | 20:53:00
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback