Grönkålsshots

Igår sa jag ju att det var två företag från Jung Kitchen som förtjänade alldeles egna inlägg, och det första är Ica. Faktum är att av alla godsaker som vi bjöds på i torsdags var dessa grönkålsshots en av dagens absoluta höjdare. Lite otippat kanske :-)
 
 
Jag blev "tvungen" att dricka tre stycken och hade lugnt kunnat klämma i mig ett stort glas. Kålen, äpplet och gurkan ger en bra bas, och smaksättningen är nästintill perfekt. Lite mer ingefära så skulle det matcha min smak bättre - men å andra sidan så är ju ingefära en av mina absoluta favoritkryddor :-)
 
 
Vem vet... Jag kanske skaffar lite nya frukostvanor... Undra om den går att frysa så att man slipper krångla på morgonen? Tål att testas :-)
 
Ikväll blir det konsert. Quireboys är i stan, och det ska bli underbart kul! Önskar er alla en fin söndag!

Kommentarer
Katarina säger:

Kan tänka mig att det där är riktigt gott och nyttigt! Kram

2013-02-24 | 11:13:43
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com
Anette säger:

Tack för tipset!

2014-02-04 | 23:54:44
Bloggadress: http://nettansliv.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback