6:e december - favoritpyssel att göra själv

Sedan jag började med keramik har jag nästan slutat pyssla. Jag bar faktiskt ner mitt papperspyssel i förrådet för över 1,5 år sedan och sedan dess har det blivit kvar där. Men keramik är ju ett form av pyssel så klart... Men idag pratar vi om något annat.
 
 
Ett litet och enkelt 1-minuts-pyssel som alla kan göra, som inte kräver en massa redskap som ingen har hemma och som ger en stor effekt: washitejpade värmeljus. Stor fluga förra året, och förtjänar definitivt en stund i rampljuset även i år.
 
Detta är inlägg nr 6 i  Jessicas julutmaning.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback