Pappor är fantastiska varelser

Haha! Jag har dator igen. Faktum är att det inte alls var något fel på min dator. Det var fel på strömkabeln, vilket min kära far upptäckte. Karlar... Han mätte lite el med två pinnar och talade om att jag skulle skaffa en ny kabel. Därmed sparade han in x antal tusenlappar åt mig. Det tackar vi för.
 
Så nu är jag tillbaka igen. Still going strong, men väldigt snorig. Har varit hemma i sängen några dagar nu, så det är verkligen skönt att ha en fungerande dator igen. Tack Åsa för att du hade en fungerande kabel att låna ut till mig :-)
 
 
Om det är någon mer än jag som är förkyld så passar jag på att påminna om den gamla retrokuren för halsont: varm mjölk och 10-15 eukalyptustabletter som får smälta ner. Man blir definitivt inte frisk, men det lindrar...

Kommentarer
Therese säger:

SÅ bra att det bara var kabeln!!!
Å ja, jag hade för mig att det var tyska glas, kul att du kunde bekräfta det även om detta är kopior, min äldre släkting har "riktiga" och rtt storlek, för vitt vin, dessa är mindre massproducerade som nog mer är för portvin el liknande, men spanar ständigt efter deras storasystrar då jag gärna skulle vilja duka med vinglasen och så dessa till dessertvin el likören.... KRAM!

2013-04-09 | 21:05:50
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Frida säger:

ÅH! Den gamla retrokuren ja. Den fick vi av mamma ibland när vi var små. Vet inte hur bra det är att dricka mjölk (slembildande?) när man är förkyld men gott var det. :) Krya på dig! Och vilken tur att det bara var sladden det var fel på!

2013-04-13 | 10:33:30
Bloggadress: http://fridolinfixar.blogspot.com
Queen of Kammebornia säger:

Åh, krya på dig! Jag har länkat till dig :)
http://queenofkammebornia.se/2013/april/andra-veckan-i-april-2.html

2013-04-14 | 23:56:10
Bloggadress: http://queenofkammebornia.se
lena säger:

HEJ! Gott att du är tillbaka. HAHAAAAen kabel? Typiskt. Kunde drabba mig med. Härligt att youre back! MVH Lena i Bankeryd

2013-04-20 | 23:32:30
Anonym säger:

Nu saknar jag bloggandet här..

2013-05-09 | 19:44:15
Therese Bjärstig säger:

Ha ha jag kom faktisk osökt att tänka på dig då jag köpte dessa örhängen till luran, å så två snygga silverarmband med döskallar till mig själv ;-D

Hoppas allt är fint å du njuter av sommaren <3

2013-06-19 | 13:52:31
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback