Julbloggar.se

Blev lite chockad när jag gick in på www.julbloggar.se på lunchen. Sen kollade jag mailen och då låg följande i min inkorg:
 
Som du kanske märkt har trycket på sajten blivit för stort och det har fungerat dåligt med så pass många julbloggar i flödet. Nu har jag skivit om koden helt och hållet så det fungerar mycket bättre. Tyvärr gick det inte att behålla alla registrerade bloggar så databasen är tömd och vill du fortfarande vara med så får du registrera dig igen.
 
Så där har vi svaret. Nu ska jag gå in på Julbloggar och registrera mig igen. Gör det du med.

Kommentarer
Elin säger:

Hej, såg att du skrev om julbloggar.se och hoppas på att du kanske vet mer om sidan än mig?

Jag har registrerat mig på julbloggar.se, men plötsligt kan jag inte logga in där, jätteknepigt! :O Dessutom så syns inte min blogg på redas förstasida, vilket den bör göra om man registrerat sig väl?

Tänkte att jag skulle mejlat dem som har sidan och frågat hur jag ska gå tillväga, men kan inte hitta någon mejl.

Har du någon aning om hur man fixar något av detta tro? Ursäkta knepig fråga men fick fråga någon annan och hoppas på det bästa eftersom jag inte hittar någon mejl till dem.

Svar: HejDet har vartit lite trixigt att registrera sig där. Men att din blogg inte syns på framsidan direkt är iofs naturligt - det var samma för mig. Det beror på att när man registrerat sig så är det nån som måste gå in och godkänna registreringen. SEN så syns man. Men han som har sidan har mailadress [email protected] så maila honom :-)

Lycka till
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-05 | 10:22:42
Elin säger:

Tack så jättemycket för svaret! :) Vet heller inte hur man svarar på vår förra konversation, så fick skriva ett nytt inlägg här :)

Tack igen! :)

Svar: Nemas problemas. Förresten: vad har du för bloggadress? Jag blir ju nyfiken :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-05 | 11:21:15
Elin säger:

:)
Min bloggadress är: http://elinsjulmys.blogg.se
Har bara hunnit skriva två inlägg men det kommer fler! :) Kommer ett redan senare idag.

Har lite kvar med designen att fixa också, kommer definitivt kika mycket på julbloggar.se, även på din blogg :)

Svar: På återhörande då :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-05 | 11:36:49

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback