Kära tomten

Hej pappa, hej tomtemor!
Nu är hösten här på riktigt, löven har blivit vackert orangeröda och jag nallar på glöggen rätt ofta. Dessutom har jag börjat fundera på julklappar. Nu börjar det verkligen kännas som att jag ingenting vill ha längre. I alla fall inget som jag har samvete att önska mig i julklapp... Och som om det inte vore nog finns det ju en födelsedag att önska sig presenter till också.
 
 
Nu har jag klurat lite... Och till födelsedagen så skulle det sitta fint med ett pralinverktygsset och ett muffinsträd mini. Sen till lata dagar efter jul är det alltid trevligt med böcker och film. Tareq Taylors sylta-saftabok skulle ju passa en tant som mig alldeles perfekt. Och vem vill inte tillbringa filmkvällen tillsammans med Wolverine och övriga i X-mengänget? HÄR kan man köpa en box med alla 5 filmer för vrakpriset 249 kr. Där kan man även köpa The Unofficial Harry Potter Cookbook. Eftersom jag har så lite kokböcker menar jag :-)
 
Hälsa alla nissarna från mig.
KRAM
 

Kommentarer
Marias Bakglädje säger:

sådant har jag :) det underlättar en massa att ha bra grejer :)

Svar: Ja, verkligen! I år blir det chokladdoppad muscavadokola med havssalt. Och en massa annat kul :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-10-12 | 07:14:47
Bloggadress: http://mariasbakgladje.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback