Ur led är tiden (anno 2012)

Förra året visade jag en bild på vad som växte i min mammas trädgårdsland i november. I år ska väl inte jag vara sämre... Och då ska vi minnas att det faktiskt har varit snö och minusgrader.
 
 
Ikväll: Keramik. Roligt.
Förra veckan glaserade jag några saker som var klar sen tidigare, samt att jag beskickade (dvs gjorde i ordning botten och putsade det som drejats tidigare) en skål och ett fat. Att de överlevt en månad är helt fantastiskt. Plastpåsar är bra saker. Idag ska jag börja med nya saker.
 
Undra vad jag ska göra?
 
 

Kommentarer
Kryddburken säger:

Hej vännen!
Oj va jag fått läsa ikapp nu, har inte riktigt hunnit med alla "rundor" jag har efter resan. Men du har verkligen legat i o hunnit va sjuk o allt möjligt... Hoppas du är piggare nu och får en fin kväll på keramiken! <3

Massa kramar från mig
/Li

Svar: Hej du! Nej folk spottar ur sig blogginlägg som bara den. Jag försöker hinna med rundorna, men prioriterar bort kommentarer för tillfället... Det blir lite mycket ibland... Det var iaf en väldigt bra kväll på keramiken igår. Drejade lite, och när man gör det så är det verkligen HÄR och NU. Inte en massa tankar som åker åt alla håll och kanter, Det är skönt.
KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-13 | 20:59:35
Bloggadress: http://kryddburken.se
Helly säger:

Hmmm... vad du ska keramika... en fin skål/fat till saffransbullar. För det skulle jag vilja ha :) Ha ha ha

DU! har du sett Love Actually än???

Svar: Det kan kanske vara något :-) Då får jag placera mig vid en annan drejskiva nästa gång. Nu blev det en ful skål, ett fint fat och en fin skål.
Nej. Men jag ska lägga en beställning i veckan och då åker den med. Jag har knappt haft tid med någonting senaste veckan.... Filmkväll 11:e december... Det blir bra!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-13 | 22:27:19
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/julhoshelena/
Helly säger:

Å filmkväll! Vilket härligt ord. Vad ska du se?

Svar: Love Actually. Det var nån som beordrade mig att se den... :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-14 | 08:18:49
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/julhoshelena/
Helly säger:

Skönt att höra att du är väluppfostrad och gör som du blir tillsagd ;) Nå, vad tyckte du???

Svar: Nej alltså... Den 11:e december har jag tid för filmkväll... Så jag gör som du säger. Strax.... Ikväll har det blivit saffransbullbak och både svensk och finsk årgångsglögg. Smask. Faktiskt lite berusad, men inte mycket. Bara så att känseln i tänderna börjar försvinna lite :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-14 | 22:47:05
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/julhoshelena/
Helly säger:

Jaha... får väl hålla mig då ;)

Men då kan du ju borsta tänderna med Nivea ;) HA HA HA

Svar: Åhhh huga,,,, Vill ALDRIG mer göra om den fadäsen. Usch.. Glögg är bättre!
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-14 | 22:54:12
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/julhoshelena/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback