Tävla om en tomtefamilj från Cult Design

Fick en kommentar från Bittan där hon skriver: "Synd att jag inte får vara med o pröva min lycka, har ingen blogg." Tack för uppvaknandet. Klart att du får vara med och tävla. Jag stuvar om reglerna lite i efterhand...
 
 
Vet inte om man "får" göra så, men detta är min blogg, så jag är diktator... Så nu är reglerna ändrade.
 
För att vara med och tävla:
 
En lott:
Lämna en kommentar i detta inlägg. Glöm inte att ange din e-postadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.
 
Två lotter:
Dela ovanstående bild på din blogg med länk till tävlingen. Lämna sedan en kommentar i detta inlägg med direktlänk till inlägget på din blogg. Glöm inte att ange din mailadress i kommentaren.
 
Alla ni som har delat tävlingen på er blogg har alltså två lotter. Och nu är alltså tävlingen öppen även för er som inte har en blogg, eller inte känner för att blogga om en massa tävlingar. Bra va?
 
Observera att det är det ursprungliga tävlingsinlägget som gäller.
Jag stänger därför detta inlägg för kommentarer.

Trackback