Gottepåse till mig, rabattkod till er!

Sista inlägget om bloggträffen, och nu handlar det om Goodie Bagen som vi fick med oss hem. Den var välfylld och tung och innehållsrik och BRA!
 
 
Inte nog med att Skansen bjöd oss på en kanondag. De skickade även med oss finfina saker hem, nämligen deras egen senap och glöggkryddor. Dessutom fick vi med oss ljus från ljusstöpningen. Från Gubbhyllan fick vi glögg och korv. Korven är inte med på bild, utan den mår bäst i kylskåpet...
 
Apoteket skickade hem oss med en mascara, en handcreme, ekologiskt kaffe och ekologiskt grönt the. Har bara hunnit prova handcremen, men den luktar SÅÅÅÅ gott! Grönt äpple och mynta. Det är nästan så att jag vill äta den, men det ska jag låta bli!
 
Spira Inredning skickade en fin tomtelöpare. Gillar du den? Titta in igen imorgon. Det finns nämligen ytterligare två exemplar som ska tävlas ut till er läsare.
 
Slöjddetaljer skickade en fin stämpel och vita band.
 
Sist men inte minst: Darling Things skickade hem oss med washitape :-) Dessutom går inte ni lottlösa. Ni får nämligen en rabattkod på 10% i deras webbshop!
 
 
Ange koden "tomten" för att få rabatten. Rabattkoden är giltig t.o.m 2012-12-20.
 
 
 
 

Kommentarer
Patrik säger:

Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)

Svar: Haha ja, du är helt rätt ute i din gissning :-)Ska spana in den!! Tack för tipset
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-28 | 10:20:51
Bloggadress: http://www.24dagar.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma säger:

Vad roligt med massor av bra saker som man får med sig hem. Såg verkligen toppen ut alltihopa.
-------------------------------------------------------------
Pågående tävlings hos mig: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

Svar: Visst var det bra saker :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-28 | 12:46:16
Bloggadress: http://lottizdays.blogg.se
Linda/Candygirl säger:

Åh vilken härlig dag det där måste ha varit.. kanske borde börjar julblogga jag med.

Svar: JA! A very candy christmas :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-11-28 | 22:44:58
Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback