Precis som planerat!

Dags att visa upp mina första drejade skålar. Man skulle kunna hävda att det var en noga uttänkt plan, men för att vara ärlig så... Näe. Jag har inte en susning om vad jag håller på med ännu, så nedan visas resultatet av en synnerligen lyckad slump:



Turkost så klart. Jag menar, varför ändra på ett vinnande koncept? :-)



Här är beviset på den synnerligen lyckade slumpen. Snacka om perfekt passform!

Idag är det städning som står på schemat. Pust. Bara att kavla upp ärmarna och köra igång. Hoppas att ni har roligare planer än mig...


Kommentarer
Linda/Candygirl säger:

SNYGGA! jag är impad.



Här är det också städning som gäller. Tog just en paus i dammsugandet.

2012-05-17 | 10:46:06
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Queen of Kammebornia säger:

Mycket fina! Yoghurt med honung och hallon i skulle ju vara både snyggt och gott :)

2012-05-18 | 10:18:59
Bloggadress: http://queenofkammebornia.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Grymt snygga skålar, men låååångt ifrån lika charmiga som min ÖVERRASKNING!!!!

Tokstolla kan du vara själv, men guuud så glad jag är - grisen gör mig LYCKLIG, lovar :-D Den kommer att pryda vårat julbord och bli en given succé! Tack för att jag fick adoptera den å att den slapp leva ett grymt tråkigt liv i en papperskorg ler

TACK, TACK Å ÅTER TACK!!! <3

2012-05-18 | 16:35:39
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback