Hej hopp!

Nu har det varit tyst länge här... Mitt internet har strulat läääänge. Suck. Min telefon har hittat åt mitt trådlösa nätverk, men datorn har inte gjort det. Så jag har kunnat läsa era bloggar, men inte kunnat skapa något eget. Men nu är det ordnat :-)



Här i Stockholm är våren på plats. Snödropparna blommar för fullt på uteplatsen, de tjocka vinterskorna är utbytta mot Converse och jag har vågat mig på att använda skinnjackan för första gången för säsongen. Underbart. Solglasögon har återigen blivit en given acessoar. Gilla!



Så här vackert var det igår när jag kom hem ifrån jobbet. Jag bor så himla bra till. Det är bara en väg och en utförsbacke som skiljer mig från Mälaren. Promenadstråket efter vattnet är helt underbart. På sommaren finns det uteserveringar där man kan njuta något kallt och gott. Åh vad jag längtar. Men här och nu är fantastiskt det med.

Kommentarer
Katarina säger:

Roligt att höra från dig :)

2012-03-03 | 12:14:12
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com
Linda/Candygirl säger:

Ljuvligt.



Fast jag gillar den tid vi har framför oss här uppe. Vit snö som droppar och smälter och sol som reflekteras i densamma. Varmt på dagarna - ofta ordentligt med plus. Igår hade vi 6 plus och det sent på kvällen.



Kalla nätter dock.

2012-03-03 | 13:14:42
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Fröken Nattfrost säger:

Ja, det är verkligen en härlig tid framför oss nu! Här ligger snön kvar, men våren är i luften. :)

2012-03-03 | 17:23:33
Bloggadress: http://nattfrost.blogspot.com/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Underbart vackert bor du onekligen (för att vara i stockholm ler) Å toppen att du är tillbaka, du har varit saknad!!! KRAM

2012-03-04 | 10:55:59
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

Katarina: tack, det kändes som om det var på tiden...



Linda: åh jag blir avundsjuk. Jag saknar vårvintern, den finns ju öht inte här.



Nattfost: härligt :-)



Therese: tack fina du!

2012-03-06 | 08:28:33
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback