Fredag!

Handen på hjärtat, har inte den här veckan gått väldigt fort? Det är redan fredag, och jag har inte en aning om vart den här veckan har tagit vägen.

När man var yngre gick tiden så långsamt. Man lyssnade på de vuxna som sa att tiden bara flyger förbi och fattade inte ett dugg vad de pratade om. Nu är man där själv. Systersonen fyllde 8 år för några veckor sedan. Hur i helvete gick det till? Han var en bäbis nyss. Det är 23:e mars idag. Jag tyckte att det var alldeles nyss jag stökade undan julen.


Bjuder på ytterligare en solnedgång från utanför mitt fönster.

Nånstans i bakhuvudet finns nån information lagrad som jag inte vet om den är sann eller inte, men ni kanske vet? Jag har nämligen hört/läst att de vackraste solnedgångarna finns i områden med en massa luftföroreningar. Ljuset bryts i partiklar i luften, och i områden med luftföroreningar finns det helt enkelt fler partiklar för ljuset att bråka med. Färgspelet på bilden utspelar sig precis ovanför Bromma flygplats...


Kommentarer
Katarina säger:

Ja, veckan har gått verkligen fort :) Fin bild och jag har också hört om luftförorening och vackra solnedgångar!

2012-03-24 | 04:07:53
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback