Julpysslar lite...

Julen är passerad, men jag har fortfarande lite av känslan kvar i kroppen. Då gäller det att passa på. Jag gillar att ha SMÅ projekt på gång som kan utföras lite slött och slappt framför TV:n.



Att färglägga julklappsettiketter är ett typiskt sådant miniprojekt som lämpar sig bra tillsammans med helgens skidåkning. Dessutom: när man lägger omsorg på inslagningen av paketen är det lite roligare att ha ettiketter som håller stilen...

20 stycken uppstämplade tomtegubbar ska nog roa mig ett litet tag :-)

Kommentarer
Susanne säger:

Kul att du gillade Baileysrutorna och givetvis får du lägga ut receptet :)



Kramen

2012-01-14 | 16:01:31
Bloggadress: http://gronanyanser.blogg.se/
min mat o vikt / mina hogtider säger:

Vad fint! Vad använder du för pennor när du färglägger?

2012-01-14 | 17:53:35
Bloggadress: http://minahogtider.blogspot.com
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Guuud så fina tags du gör, perfekt syssla fraför TV:n som du skriver, tycker också om att pilla på med nått då... Och det kanke är dags att börja förbereda nästa års jul... gillar din framförhållning SKARPT ;-D Trevlig helg!

2012-01-14 | 20:41:40
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Tomtens Dotter säger:

@Susanne: tack!



@MMOV/MH: jag använder alltid pro markers när jag ska färglägga motiv med mycket rött och grått. Som tomtar :-) annars kör jag aqvareller



@Therese: framförhållning är bra skit :-)

2012-01-16 | 05:43:09
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback