Äventyr som ger träningsvärk (part 2)

Vi är några tjejer i umgängeskretsen som fyller år under perioden november till februari. Vi bestämde oss för att skippa födelsedagspresenter till varandra och istället göra något roligt tillsammans. Valet föll på pole dance.

Idag är det dags. Något säger mig att jag inte kommer att vara lika graciös som kvinnan på bilden... Jag har även en känsla av att jag även imorgon bitti kommer att behöva rulla ur sängen på grund av träningsvärk... Det fick jag nämligen göra idag - gårdagens skridskoäventyr känns, vill jag lova!

Wish me luck, och håll tummarna för att jag kommer hem utan brutna ben och med en svanskota som fortfarande är intakt! 

Kommentarer
Linda säger:

Häftigt. Lycka till.

2012-01-22 | 13:21:03
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Ha ha åååå så jag önskar att jag fått vara en fluga på väggen å se era övningar :-D Hoppas ni haft en skitskoj dag!!! KRAM

2012-01-22 | 17:43:05
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Leo säger:

Hm, är sådana där kromade metallstänger verkligen PK? ;)

2012-01-22 | 18:10:38
Bloggadress: http://leoscookie.wordpress.com
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

@Linda: Tack! Jag tror att det var din lyckönskan som gjorde att jag inte rasade i golvet :-)



@Therese: Äh testa själv istället när du är i storstan nån gång... Mycket roligare än att vara fluga på väggen.



@Leo: Näe kanske inte. Men jag har aldrig strävat efter att vara PK heller, så det är lugnt :-)

2012-01-22 | 19:50:53
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback